Wat is jouw bijdrage?
Proces en operation management
- Coördineren en implementeren van klant- en campagne processen met een sterke focus op efficiëntie en sales resultaat
- Bepalen van strategieën voor de afdeling en de organisatie in samenspraak met andere management- en directieleden en deze vertalen naar concrete operationele doelen
- Je stelt financiële en periodieke rapportages op en hebt oog voor operationele resultaten en verbeteringskansen
People management
- Je stuurt een 30-tal FTE’s van de operationele afdelingen aan
- Je biedt coaching en begeleiding om de klantentevredenheid en kwaliteit te verbeteren
- Je bent verantwoordelijk om de personeelsbezetting binnen de operationele afdelingen optimaal en efficiënt te plannen
Welke competenties zoeken we?
- People manager en het vermogen om anderen te motiveren
- Je hebt als geen ander inzicht in teamprocessen en procesoptimalisatie
- Je bent analytisch en probleemoplossend ingesteld
- Stressbestendig
- Je kunt zelfstandig werken, bent assertief en hebt geen 9-5 mentaliteit.
- Je bent organisatorisch en communicatief sterk
- Strategisch: je kan langetermijnvisie vertalen naar concrete actieplannen
- Overzicht bewaren en oog voor detail
- Affiniteit met Verzekeringen, Energie & Telco, bij voorkeur minstens 5 jaar ervaring binnen een soortgelijke functie
- Bij voorkeur ben je tweetalig: Nederlands en Engels
Ons aanbod
- Je komt terecht in een jong, dynamisch team waar delen van kennis gestimuleerd wordt.
- Bij ons kun je gewoon jezelf zijn en wordt initiatief zeer gewaardeerd.
- Internationale ambities waar jij deel van kunt zijn.
- Full time contract.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Waar wacht je nog op?
Als je al ja-knikkend door deze vacature bent gegaan, mag je jouw CV en motivatie sturen naar amandine.desmyttere@horizongroup.be. Ik kijk er naar uit jou te ontmoeten.